Názory

Mánie po nožích v Lidlu trumfla i kokain v banánech!

Jiří Vítek

Mánie po nožích v Lidlu trumfla i kokain v banánech!

Jestli si letos musí někdo pochvalovat mediální zájem o firemní značku, je to jednoznačně Lidl. Tolik mediálního prostoru, bez koruny za reklamu v letošním roce nikdo jiný u nás neměl.

Kam se hrabe Billa, když jí došly plyšáci ze série Superosma. Po této události, která vehnala maximálně slzy do očí malých sběratelů, neštěkl ani nejmenší okresní plátek. Legendární kokain v banánech v Lidlu přinesl množství vtipných obrázků především na sociálních sítích, ale nedosáhl síly uragánu sprostých slov směrem k zaměstnancům supermarketu. Tématem posledních dnů i noční můrou prodavaček za pokladnou se stal jeden jediný nástroj.

Ano, všechno překonal ten zatracený nedostatek nožů, které sliboval ve svých letácích Lidl za sedm nákupů v hodnotě nejméně 500 korun. Razítka plnila hrací kartu a pak přišla zrada, která se u nás neodpouští. Firma sice už v podmínkách akce upozorňovala, že nabídka je ohraničená datem nebo do rozebrání zásob nožů. To však naše nakupující vůbec nezajímá, touha držet nůž jako Paulus nebo Ihnačák je u našinců obrovská. Člověk neznalý poměrů by si na malou chvilku dokonce mohl myslet, že díky této mánii po dlouhých nožích žije snad v táboře vrahů někde v Islámském státě, vždyť jen za pár dní firma rozdala 200 000 nožů.

Zklamaní zákazníci se dokonce chystali na soudní proces. Musíme však vedení společnosti pochválit, protože tolik koncentrované nenávisti za poslední roky zažil snad jen H-System. Lidl se ale k problému postavil čelem, nedělal mrtvého brouka, jak to známe především u tuzemských "šíbrů" a jako omluvu přichystal balíček produktů, který bude zaslán na adresu za podmínky, že do konce roku navštíví zklamaní kupující Lidl a odevzdají tam již zmíněnou kartičku, no a při této návštěvě bude dobré pro uklidnění nervů si zakoupit na místě něco sladkého na zub. A o tom to je.


Diskuze